SYDNEY! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu SYDNEY! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu

SYDNEY!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Oktober 2012 | Australië, Sydney

hier is hij dan, mijn eerste reisverslag!

De heenreis begon al goed, 1,5uur vertraging omdat de piloot ziek was geworden...
dat betekende dat we 20minuten hadden voor de overstap op Londen!
Gelukkig stond daar iemand mij en nog wat andere op te wachten en zijn we eerst naar de metro gerend, daarna naar de bus, en vervolgens 40 terminals langs!!!!
Geloof me ik was kapot maar ik heb het gehaald en daarna heerlijk geslapen in het vliegtuig :)

Eindelijk was ik dan op Sydney airport,
jammer genoeg bleek al snel dat ik het vliegtuig wel gehaald had maar mijn backpack niet! @$%%#
Maarja ik zag buiten blauwe lucht en palmbomen dus ik dacht het komt allemaal wel goed en dat kwam het ook want de volgende dag was er iemand die mijn tas kwam brengen!

Gister ben ik over de Harbour Bridge gewandeld,
en kwam toen op een prachtige plaats waar je tegenover het Opera House zat!
Toen begon ook het zonnetje te schijnen dus dat was echt heerlijk :)

S'middags heerlijk in de zon tegenover Louis Vuitton een cappuchino gedronken en een sandwich gegeten en
Daarna ben ik nog wat gaan rondwandelen daar, dat is echt het grote voordeel van alle tijd hebben en kwam ik in een kleine Botanische tuin,
het was echt zo mooi, alsof je mijlenver van de bewoonde wereld was!
Beeld je eens in dat je daar op een bankje zit en er een zwerm papagaaien over je hoofd vliegt, je een kookaburra (lachvogel) hoort en nog veel meer bijzondere vogels ziet!
zoals een dikke pluizige baby vogel midden op het looppad... wie zet zijn kind nou daar neer!?

Vandaag ga ik naar me volgende Hostel dus ik ben benieuwd!!!!
maar eerst de Workshop hoe overleef ik in Australie in het engels...

Liefs Melissa





  • 12 Oktober 2012 - 07:19

    Jolanda Van Maas De Bie:

    wouw, wat een avontuur voordat je er was. maar nu ben je er en ga je heerlijk genieten, wat je zeker al lukt. heel veel plezier(dat gaat zeker lukken) en ik ben vooral jaloers op het zonnetje (want hier regent het weer eens) tot gauw voor je volgende verslag xxx jo

  • 12 Oktober 2012 - 13:08

    Rosa Heynneman:

    hey meid wat een gedoe zeg eerst de reis dan je tas ( echt iets voor jou ) zo te lezen heb je het heerlijk naar naar je zin. Ben jaloers op je .Ga lekker op avondtuur ben benieuwd naar je volgende verslag "HAVE FUN"GR XXX rosa

  • 12 Oktober 2012 - 13:20

    Tineke:

    wow wat heb je al weer veel meegemaakt.je hebt een heel leuk verslag geschreven ga zo door!!!! xxxx mama

















  • 12 Oktober 2012 - 15:58

    José:

    Jee, gaaf hoor. Ben heel benieuwd naar je nieuwe verslag.

  • 13 Oktober 2012 - 00:23

    Brigitte :

    Hay poezepop wat een avontuur al zeg . Echt leuk om je verslag te lezen .ik vind je verslag stukjes op facebook ook geweldig .kijk uit naar je volgende verslag stukjes.en have fun !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Melissa

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 767
Totaal aantal bezoekers 8993

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 30 Maart 2015

African Bush Life

08 Oktober 2012 - 06 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: