MADE in Australia / Saying Goodbye - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu MADE in Australia / Saying Goodbye - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu

MADE in Australia / Saying Goodbye

Blijf op de hoogte en volg Melissa

04 Mei 2013 | Australië, Sydney

wat is de tijd voorbijgevlogen,
na 7 maanden ben ik dan weer terug in Sydney in hetzelfde hostel waar ik mijn eerste nacht ook was en morgen vlieg ik naar huis en dat geeft natuurlijk gemixte gevoelens...
Het is het einde van een onvergetelijke reis met ontelbare avonturen en leuke mensen, maar het is ook het moment dat ik mijn lieve familie weer zie, zonder wie ik deze reis nooit had kunnen maken en waar ik ze eeuwig dankbaar voor zal zijn!

Mijn laatste verslag eindigde dat ik in ene hotel in Queenstown zaten dit was hoe mijn laatste maand an de andere kant van de wereld er uitzag:
Justin kwam mij ophalen met een campervan in Queenstown NZ en toen hebben we het zuid eiland van New Zealand mogen ontdekken,
en alleen de fotos kunnen laten zien hoe ongelovelijk mooi de omgeving daar is,
elke 5min moesten we stoppen voor een foto omdat het steeds adembenemend was!
De meeste fotos zijn uiteraard gemaakt toen we overal aan het strand zeeleeuwen zagen en allemaal baby zeeleeuwtjes.
Soms kan ik gewoon niet geloven dat ik van zoveel bijzondere dingen getuige mocht zijn....
100 baby zeeleeuwtjes zien zwemmen onder een waterval is niet iets wat je snel vergeet geloof me!
En daarna zwemmen met dolfijnen, dat was zo magisch, ongelovelijk en WAAAAAUUWW!!!
overal maar dan ook echt overal om je heen dolfijnen!

Daarna zijn we nar Auckland gevlogen en daar 2 dagen doorgbracht en we zijn naar Hobbiton geweest,
wat ook zeker de moeite waard was, je word voor even een andere wereld in gezogen en je verwacht dat elk moment een Hobbit voorbij komt lopen met zijn grote harige voeten :)

Het was vreemd om vervolgens zonder Justin verder te reizen maar het MADE project laat me haast alle andere dingen die ikgedaan heb vergeten, het is ongelovelijk waanzinnig!
Cait en haar familie zijn geweldig en je voelt je gelijk thuis en daar komen dan nog de heerlijke aardappelen, taco' s, wijn & kaneelijsjes bij!
En dan het werk....
Ik weet niet waar ik moet beginnen!!!
Helpen met de Koala's, en dan een 6 maanden oude baby voor het eerst uit de buidel zien komen,
Dingo's die andacht willen,
meelopen in het ziekenhuis en mogen helpen met de rontgenfoto's & medicijnen,
3 dagen meelopen met verschillende zoo keepers en dan ook de dieren mogen aaien en voeren,
eten voor de dieren voor bereiden,
bergen nieuwe dingen leren,
helpen op de eucalytus plantage,
rondscheuren op een Segway,
Ik heb het allemaal mogen doen en deze 2 weken zijn voorbij gevlogen en voor ik het wist was het mijn laaste werkdag :(
S'avonds gingen we in het park aan zee pizza eten omdat het mijn laatste dag was, wat echt super was!

Vanmorgen ben ik nog even op de markt in Burleigh geweest en heb daarna nog even met Cait een koffie gedronken, en een prachtige schelp voor Evie (5 jarige dochter) gevonden.
Stiekem natuurlijk een paar kadootjes achter gelaten voor de geweldige tijd die ik heb gehad daar en na een we keep in touch en een hug stapte ik in het vliegtuig naar Sydney!
Hier zit ik dan,
in een restaurant, net mijn laatste australische diner bestelt, uitzicht over de Darling Harbour vol met waanzinnige herinneringen, de 1 nog beter dan de ander...
*zucht*
Wat was dit een waaninnig onvergetlijk avontuur!
Bedankt iedereen die al die tijd mijn blog heeft bij gehouden en totgauw!

Liefs,
Melissa

  • 04 Mei 2013 - 23:08

    Jolanda:

    wouw wat een waanzinnige afscheidsblog!!! echt geweldig wat je allemaal hebt meegemaakt. hoop dat je een goede terug vlucht hebt en spreek je gauw als je weer op hollandse bodem bent, dikke kus xxx

  • 06 Mei 2013 - 19:10

    Erik:

    Mooi laatste verhaal en bedankt voor al de verhalen hiervoor.
    Heb ze met plezier gelezen.
    Ben ook blij dat je terug bent,we miste je drukte op verjaardagen.
    erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Melissa

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 669
Totaal aantal bezoekers 9009

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 30 Maart 2015

African Bush Life

08 Oktober 2012 - 06 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: