Hello New Zealand! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu Hello New Zealand! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu

Hello New Zealand!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

31 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hoi iedereen!

Laten we beginnen met vrolijk pasen!

Hoe makkelijk kan alles anders lopen dan je gepland heb?
Voor we Melbourne ingingen waren we in Frankton waar bij het wakker worden mijn voet 2 keer zo dik was en ongelovelijk pijn deed,
Diepe zucht en toch maar even langs de dokter,
Na de rontgen foto (waarvan ik het cdtje mee mocht nemen yeah)
Bleek dat ik de trotse bezitter was van een stressfractuur,
Leuk souvenier? Nee, ik probeer het terug te brengen maar geen denken aan!
Door al het lopen op ongelijke grond dacht mijn voet: ho stop dit ben ik niet gewend en het botje in het midden van mijn voet begint te breken.
Het enige wat je kan doen is niks...
En met niks bedoel ik complete rust en een soort verstevigde schoen aan -_-
Niks doen? Serieus?

Melbourne is een fantastische stad!!
Heerlijk gezeten (lees stiekem toch rondgelopen want wie gaat er nou aan de rand van een prachtige stad zitten wachten?)
En na Melbourne was het tijd om voor een week alleen te reizen,
Ik ging naar Tasmanie en Justin ging al naar New Zealand

Tasmania
I love Tasmanie!
De boottocht naar Bruny Island staat zeker in mijn top 5 met hoogtepunten en dan vooral de zeeleeuwen die je bijna aan kan raken... Wauw...
Ik heb zoveel fotos genomen en 3uur met open mond gezeten! Waanzinnig
minder hoogtepunt was in en uit die boot klimmen met die schoen,
Achteruit van een trappetje, iemand bood zelfs aan om me onder mijn oksels die boot in te tillen maar he overdrijven is ook een vak, beetje elegant mag het best blijven!
En omdat ik niet teveel kon lopen dacht ik ach waarom niet naar de bioscoop?
Gelijk kreeg ik het voor elkaar om een member te worden en naar elke film met 50% korting te kunnen :)
Deze film verslaafde was in heaven!
En tussendoor heerlijk duo choc drinken in een cafeetje (duo choc? Belgische melk chocolade en witte chocolade en marsmallows)
Heeeerlijk!
En het hotel was zooo schattig!
En al die mensen zo vriendelijk, soms zat ik 2uur te ontbijten omdat ik zo druk was met iedereen een praatje te maken!
Dat is wel wat voor een kletskous als ik =)

Ik ben nog op mount Wellington geweest en ondanks dat het bewolkt was had ik toch een heel mooi uitzicht, gelukkig ook voor de man naast me die al een week lang probeerde iets te zien va af daar maar die steeds met zijn hoofd in de mistwolken stond...

Een week Tassie vloog voorbij en voor ik het wist ging ik ook richting New Zealand,
Om mijn voet toch de nodige rust te geven zit ik deze week in een hotel en eerlijk is eerlijk I love it
Uitzicht op de bergen en het meer,
Gebruik maken van de spa,
Elke dag "service" dan word je bed Opgeschud en je hot chocolat aangevult
Dat is nog eens backpacken! ;)
Beetje zorgwekkend was dat ik net het restaurant in liep en ze gelijk met Chardonnay kwamen aanrennen...

Ik heb behalve een tattoeage laten zetten (hihi) niet veel gedaan hier,
(Al ben ik wel in de Gondola geweest wat echt een waanzinnig uitzicht gaf!)
En neem wat rust want volgende week komt Justin met de campervan en gaan we weer heerlijk rondtouren en dan wil ik natuurlijk weer 100% mee kunnen lopen!
Maar he,
Zo een schoen heeft ook voordelen,
Overal voorrang,
Mensen die je een lift aanbieden zodat je niet te lang hoeft te staan omdat die piep bus niet komt,
Mensen die je tas dragen (no wonder that you cant walk your back is almost as heavy as my makeup bag)
Bussen die denkbeeldige haltes maken speciaal voor mij...
Iedereen maakt een praatje met je,
Maar hm misschien komt dat laatste omdat ik gewoon heel leuk ben haha

Zoveel leuke dingen weer gedaan en nog zoveel leuke dingen te doen...cant wait!
Tot de volgende keer
Liefs,
Melissa

  • 31 Maart 2013 - 11:55

    Papa En Mama :

    We hebben je verhaal weer met HEEEEL veeel plezier gelezen,Ja zelfs oma V.heeft ook meegelezen,en die heeft er enorm om moeten lachen. Wat een leuk verslag.Geniet nog even van je luxe leventje.En dan vanaf volgende week weer heel vee lplezier met het vervolg van je reis met Justin..

  • 02 April 2013 - 21:13

    Jan Bredijk:

    Hallo melissa wat een verhaal weer je kan wel schrijfster worden?.Ik heb het met plezier gelezen en wacht vol spanning op je volgende verslag Heel veel sucses met de rest van je reis in Nieuw Zeeland.groetjes aan Justin en jij de groeten van Opa enOma.x x x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Melissa

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 9022

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 30 Maart 2015

African Bush Life

08 Oktober 2012 - 06 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: