Kerstdagen in Australie - Reisverslag uit Tallebudgera, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu Kerstdagen in Australie - Reisverslag uit Tallebudgera, Australië van Melissa Breedijk - WaarBenJij.nu

Kerstdagen in Australie

Blijf op de hoogte en volg Melissa

27 December 2012 | Australië, Tallebudgera

Hoi iedereen,

even een kort verslagje om te laten weten dat ik het nog steeds prima naar mijn zin heb :)
zoals iedereen waarschijnlijk wel op facebook heeft gezien ben ik weer terug bij mijn caravan!

1dag heb ik het uitgehouden op die boerderij in Beaudesert...
Ik kwam daar en er was alleen de 18jarige nanny en die vertelde wat ik allemaal moest doen,
normaal is dat werk voor 4 mensen maar ik was alleen,
onbegonnen werk!
vooral de toeristen serveren vond ik een tegenvaller en het eten wat ik kreeg waren de leftovers van de toeristen!
vervolgens moest ik hun dus gaan leren hoe je dieren moet voeren en allemaal dingen vertellen over al die dieren maar van sommige wist ik geeneens de naam in het engels...
De Chinezen kinderen waren bang voor elk beest dus was nog een extra moeilijkheidsgraadje!
Eind van de dag ben ik gillend een berg op gerent op zoek naar ontvangst voor mijn telefoon en heb gauw Lisa een berichtje gestuurd of ik pleaseeeee terug kon komen :)

Dus nu zit ik alweer 2 weken in me caravan en het is heerlijk!

Kerst is echt een hele vreemd om hier mee te maken want het was 32 graden en alleen maar zon!
Smorgens ben ik dus even naar het strand gegaan
en smiddags kwam de man van Lisa me ophalen en ging ik naar hun huis.
Daar aangekomen werd de wijn opengetrokken op het terras en aten we garnalen,
vervolgens even afkoelen in het zwembad en een beetje op een ligbed liggen...
Diner was de grootst mogelijke zalm uit de oven wat echt heerlijk was en nog meer wijn,
als afsluiting triplechoc icecream en de film Home Alone!
En hoe lief is het dat ze gewoon een kadootje voor me hadden gekocht!?
Ja dat was echt een hele fijne dag!

Zondag stap ik in de trein richting Sydney voor New Year dus ik ben echt benieuwd hoe het is om daar het vuurwerk mee te maken!
maar daarover de volgende keer meer want helaas mijn internettijd zit er op... dat heb je er van als je ouders de oren van je hoofd kletsen op skype :p
Ik ga nu weer terug fietsen richting de property en zien hoe mijn kleine "waak" poedell zich gedragen heeft nu die alleen is!

Voor iedereen een heel gelukkig, gezond en avontuurlijk 2013!!!!!!!

liefs
Melissa

  • 28 December 2012 - 08:37

    Jolanda:

    hoi lievie,
    ik had al van je moeder gehoord dat die tweede baan niks voor je was, maar gelukkig kon je terugnaar die andere boerderij waar je het wel leukhad. hoop dat je fije krstdagen hebt gehad en ik wens je een heel fijnod en nieuw. en een voorspoedig en voral gezond 2013!!! dikke kus xxx jo

  • 28 December 2012 - 08:41

    Danielle:

    Heeey,
    Wat fijn dat je nog even terug mocht komen:) Deze verhalen klinken een stuk beter dan het verzorgen van beesten die je niet eens toe kunt spreken in hun eigen taal haha! New years eve in sydney zal vast wel bevallen, als je dat op tv ziet, wooow! Veel plezier iig, enjoy!
    Xxx

  • 28 December 2012 - 10:35

    Tineke:

    Hahahaha ja dit vraagt om een reactie!!!!!! De ouders je oren van je hoofd kletsen. We waren blij dat we 2 woorden hebben kunnen zeggen. belt Melissa midden in de nacht 'heb je zin om te nachtskypen?" nou vooruit,zie ik vervolgens GEEN melissa, zij ziet alleen ons!!! de computers hadden daar geen webcam. nee dit is pas een zwaar leven hahaha. Maar niet te min heeeeel veel plezier in sydney en tot het volgende skype moment.Ben benieuwd...........

  • 28 December 2012 - 16:08

    Opa En Oma:

    Hoy Melissa wat jammer dat wij jou skype foto,s niet konden zien he,maar de volgende keer beter.
    Misschien na sydney als je het geweldige vuurwerk gezien hebt, wij wensen jou een hele fijne tijd in sydney en een geweldige jaarwiseling .

    Veel liefs van Opa en Oma.

  • 28 December 2012 - 22:13

    Karin:

    Hoi Mel!
    Wat een Kerst voor jou zeg! Wat lief dat je meteen terug kon komen én dat ze zelfs een kadootje voor je hadden gekocht! Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling en blijf vooral je ouders s'nachts "lastig" vallen! Ze waren hier van de week even een bakkie doen en toen vertelde ze nog hoe leuk ze dat vonden, dus.....vooral DOORGAAN! Dikke kus! X

  • 28 December 2012 - 23:02

    Froukje:

    Hoi. Jij ook een fijne jaarwisseling en geniet nog van alles wat je nog gaat doen. Stuur je nog een beetje zon. Liefs

  • 29 December 2012 - 00:11

    Rosa:

    He meid je bent weer terug op bekend terein leuk. Je verhaal is weer super :))) jij ook fijnne jaarwisseling en toppie 2013 dk xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tallebudgera

Melissa

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 9023

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 30 Maart 2015

African Bush Life

08 Oktober 2012 - 06 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: